chat.cz - chystá se puč na Upírku? VAROVÁNÍ, ÚTOK, SKUTEČNÝ BOJ O MOC? AFÉRA, Freya zase lže


Puč na Upírku - svrhnutí, zrada?


AKTUALIZACE 2 : 17. 5. 2018 - URÁŽENÍ, ŠPINĚNÍ, NEPRAVDY
AKTUALIZACE: DŮRAZNÉ VAROVÁNÍ UPÍRKY, ÚTOK PANTHERA


V prostorách místnosti Fajn pokec se nepřehlédnutelně ozývá názor a nápad na odstranění zakladatelky místnosti a stálé správkyně Upírky Kate13, která tuto místnost spravuje nepochybně již velice dlouho. Jedná se o tuto konverzaci mezi Freyou a fatal_error.



Jde o událost, kdy Upírka Kate13 nějak přišla na to, co se děje a vyrazila s tím za Freyou, nevím jak na to přišla, ale patrně nejsem sám, kdo o této věci ví, ono dění v místnosti sleduje určitě více očí a nikomu nic neunikne.


 Mezi Freyou a Upírkou Kate13 proběhla vypjatá rozprava, hlavně Upírka Kate13 nasadila na Freyu tvrdší metodu, kde Freyu trochu zmáčkla a chtěla od ní odpověď na to, jestli se jí chtějí skutečně zbavit, Freye se do debaty očividně moc nechtělo a dělala zpočátku, že o ničem neví, až potom jako najednou jí došlo, co se po ní chce, když byla Freya zahnána Upírkou Kate13 do kouta.

V tomto případě ovšem, kdy Freya dělá, že o ničem neví, tak se jedná zase o lež, když se jí až pak najednou z čista jasna nějak podezřele rozsvítilo rozpomenula si o co jde, Freya uvedla jako důvod těchto výroků na odstranění Upírky Kate13, že jde jen o "srandu", to nevypadá jako moc věrohodný argument o takovýchto věcech se prostě nežertuje a při nejmenším je to naprosto nevhodný žert, leč to spíše vypadá jako chabá, blbá výmluva nějakého dítěte ze základní školy, navíc tento stejný argument, NEargument použila už v minulosti, kdy se jednalo o tom, zda se fatal_error má stát SS o tom se dokonce i hlasovalo, to co vychází z vyjádření Freyi je velice pokulhávající verze, mně to spíše připadá jako laciný argument, chabá výmluva, někoho, kdo neví, co má říct a je v koncích, protože toto se opravdu stalo a existuje o tom důkaz, který mám i já k dispozici a který zde předkládám. To, že Freya, fatal_error, Panther jsou extra falešní je fakt, který tomuto přispívá, DarkHedgehog a Vašek jsou jen ovce, které se vezou se stádem.

Na tom všem je udivující a zarážející fakt, proč Freya toto zpočátku zapírala, když podle ní o nic nešlo? Freya se tady vypočítavě staví do role oběti, které všichni ubližují, ale že ty problémy vytváří i hlavně ona sama, to už samozřejmě nepřizná a neřekne, Freya by si měla uvědomit, co dělá, pokud má vůbec nějakou sebereflexi a není v tom jen účelovost, což se tak jeví.

Proč se to Freya snažila zpočátku zapřít a zamaskovat a proč vůbec takhle nevhodně "žertuje", protože to nebyla jen sranda a bylo to myšleno vážně, má co skrývat a čeho se bát?! Já si myslím, že je to docela dobře možné. Tato vypjatá debata by se dala nazvat AFÉROU.

Proč odstranit právě Upírku Kate13?

Proč odstranit zakladatelku místnosti a stálou správkyni, no protože tím by se právě otevřela možnost proto, aby se fatal_error mohla stát v této místnosti stálým správcem, tímto by fatal_error dosáhla svého snu stát se stálým správcem v této místnosti. Upírka Kate13 představuje v tomto jejím, no spíše jejich snu, to znamená společného snu lidí fatal_error, Freyi a Panthera nechtěnou roli jakési koule u nohy, která jim překáží a bortí jejich sny.

 Není žádným tajemstvím a je jasné, že fatal_error má zájem a třese se na to stát se v místnosti Fajn pokec stálým správcem a stát tak po boku svých věrných stoupenců a příznivců jako jsou Freya, Panther a určitě další, jenže problém je v tom, že jí v cestě stojí poslední překážka a zádrhel, samotná zakladatelka místnosti a stálá správkyně Upírka Kate13. Upírka Kate13 si jí totiž jako stálého správce v místnosti nepřeje mít. Upírka Kate13 představuje pro některé velice nepříjemný problém, kterého by se možná velice rádi zbavili. 

Ničemu zřejmě nepřispívá ani fakt, že z vyjádřeních, která jsou slyšet na adresu Upírky Kate13 od lidí z místnosti FP hlavně Freyi, fatal_error, nechodí zrovna slova chvály a projev kamarádství. Upírku Kate13 tak určitě nemají příliš v oblibě už jen za to, že jim všechno neodsouhlasí.

Je snad fatal_error se svými přívrženci natolik frustrovaná z toho, že se jí nepodařilo získat a ukořistit funkci stálého správce na kterou si dělala evidentní zálusk, že kvůli tomu chce podniknout akci nebo spíše puč společně se svými stoupenci proti zakladatelce místnosti a stálé správkyni Upírce Kate13?

 Puč - jakožto násilný převrat moci by pravděpodobně probíhal tak, že by se současní stálí správci obrátili na admina a žádali by v hlasování odvolání zakladatelky místnosti a stálé správkyně v jednom Upírku Kate13, čímž by se postavili přímo proti ní. Otázka je, jak by se admin JiH v takovéto situaci zachoval, protože něco jako výsadní právo zakladatele místnosti se zde prý neuznává.

To, že se neuznává výsadní nebo výhradní právo zakladatele být SS a rozhodovat o místnosti a mít poslední slovo je vysoce nestandardní, protože na každém jiném chatu toto výsadní právo existuje a je závazné. Já si myslím, že výsadní právo zakladatele se nedá popřít.

Já si myslím, že k takovému puči a podrazu může klidně dojít, protože ostatním falešným lidem z FP jako hlavně Freye nedělá problém někoho podrazit, podrazit i lidi, kteří stáli při ní, kolikrát už Freya někoho podrazila např. mě, já který jsem se stal obětí jejich teroru a doslova až lynčování, já který jsem se stal obětí účelového stíhání, kde mě chtěli zlikvidovat. Lidé z Přátel Temnoty, kteří stáli při ní nepodržela a hodila přes palubu, ty všechny Freya bez váhání potopila, nenašlo se v ní ani kousek čestnosti, přátelství, upřímnosti, NIC, NIC, NIC! Freya jakožto i ostatní jako Panther, fatal_error prostě jsou velcí hráči a podrazáci.

INFORMACE pro všechny až někdo bude chtít opět tvrdit něco o tom, že jde o pomluvy nebo nějaké nesmysly, pokud něco nazvu oprávněně pravým jménem na základě faktů, nejedná se a nemůže se jednat o pomluvu, jedná se pak pouze o konstatování faktu. Dám takový příklad, pokud zloděje nazvu zlodějem je to pořádku, nelze přeci zloděje nazvat čestným a poctivým člověkem, když to není pravda, to bych musel být blázen. :D

 Prahne snad fatal_error natolik po moci, že společně se svými přívrženci zosnují plán na odstranění Upírky Kate z křesla stálé správkyně, aby se tak konečně fatal_error dostala k moci a tím dovršila svůj plán na rozvrácení místnosti a získání moci?

 Je Upírka Kate13 skutečně tak nepohodlnou překážkou, které se potřebují ostatní lidé z Fajn pokecu jako jsou Freya, Panther, fatal_error zbavit? Protože jejím odstraněním by bylo po překážce a po problému, její místo by se uvolnilo pro někoho jiného a to samozřejmě především pro fatal_error.

 Freya a Panther, DarkHedgehod by si měli hlavně uvědomit a neměli by zapomenout na to, kdo je vlastník této místnosti a díky komu se tady stali stálými správci a kdo s nimi ve všem vydržel, díky Upírce Kate13, která je vzala ochotně k sobě do týmu.

Já ačkoliv se už tolik neangažuju a nemíchám do věcí na chat.cz a nejsem příliš aktivní v ničem,  to znamená, že nesprávcuju, nechodím do diskuzí a podobně tak v tomto případě bych chtěl upozornit, že pokud by mělo skutečně dojít k puči proti zakladatelce Upírce Kate13, potom tito lidé budou mít, co do činění se mnou, protože proti tomuto neprávoplatnému postupu a rozhodnutí podám regulérní stížnost k vedení chat.cz a budu aktivně vyřizovat nápravu všemi dostupnými prostředky.

Zabrousíme trochu do nedávné minulosti

Možná už to někteří zapomněli.

To, že si fatal_error tady přeje mít stálého správce, to už se potvrdilo i v minulosti, kdy se o této variantě reálně uvažovalo a mluvilo, jak v místnosti, tak na diskuzi, kde se fatal_error sama přiznala a přihlásila tomu, že chce získat tuto funkci, dokonce se o této možnosti i hlasovalo, neprošlo to těsně jen díky výslovnému nesouhlasu zakladatelky místnosti a SS Upírce Kate13, čehož jsem já a ostatní byl přímým svědkem.


Freya a fatal_error se k této věci vyjádřili takto, Freya toto celé popřela, poté se vyjádřila, že šlo jen o "srandu". fatal_error se vyjádřila rovněž, že jde jen o "srandu". Já říkám, že o takovýchto vážných věcech se sranda nevede a pokud ano je to jen nevhodná provokace. Je to na prach stejná chabá výmluva jako ta nyní.
Já rovněž říkám trochu zvláštní sranda o které se musí hlasovat.

TOLIK K MINULOSTI

Chystá se skutečně puč na zakladatelku místnosti a stálou správkyni Upírku Kate13? Já bych nic nepřeceňoval ani nepodceňoval, prostě se uvidí.

AKTUALIZACE: DŮRAZNÉ VAROVÁNÍ UPÍRKY 9. 5. 2018




Upírka Kate13 v místnosti Fajn pokec prohlásila, že případné její odstranění z funkce stálé správkyně nenechá bez odezvy, to sama formulovala jako varování, to znamená, že se Upírka Kate13 bude bránit jejímu možnému svrhnutí.

To moc nevypadá a nepřispívá tomu, že se nic neděje a že jde o nějakou banalitu, ale zdá se, že je situace možná dost vážná.  Naznačuje to snad, že se odehrává boj o moc? Freya samozřejmě tento možný scénář odmítá a popírá, tvrdí že na této své funkci nelpí, tomu se dá jen těžko uvěřit, protože Freye jde o funkci, jde jí o to všechno ovládat a řídit diktátorsky. Já si myslím, že Freya sama nevěří tomu, co říká. :D

Útok Panthera na mě






 Panther jako psychopat mě dnes opět z ničeho nic surově napadl v místnosti 30+, kvůli tomuto článku, pokud opravdu o nic nejde, proč mě napadá? Přišel jsem snad na jejich plán? Nabízí se pochopitelně vysvětlení a varianta toho, že je pravdou, že se má puč uskutečnit. Je totiž klidně možné, že se mi podařilo odhalit jejich nečistý, barbarský plán na odstranění Upírky Kate13 z pozice stálé správkyně.



AKTUALIZACE 2 : 17. 5. 2018 - URÁŽENÍ, ŠPINĚNÍ, NEPRAVDY



 Lidé z Fajn pokecu mají potřebu o mně hlásat pořád nějaké nesmysly, demagogie a lži, lidé z Fajn pokecu mají potřebu mě a Azazela Anděla pořád urážet, špinit, pomlouvat. O tom věrohodně hovoří události, které se za toto období přihodily. Měl jsem možnost se seznámit s vyjádřeními nebo spíše výlevy některých lidí z místnosti Fajn pokec k těmto věcem. Je evidentní, že se zajímají o mojí tvorbu, řeší ji a není jim po libosti, protože moje tvorba věrohodně odráží realitu.



Pojďme se na ně podívat na falešníky! Pravda, fakta, inteligence, racionálnost a slušnost se Fajn pokecu vyhnula obloukem. Je to prostě lež a neinteligence v praxi.










Ona je na těchto jejich duchaprázdných floskulích, kde jen překrucují, lžou, útočí, špiní zásadní vada především v tom, že oni naprosto opomíjejí fakta, pravdu a události, které se staly, ať už záměrně, či svou hloupostí, to že mluví o mně, to je naprosto mimo, protože se nejedná o mně, ale jedná se o ně, jedná se o pravdu, fakta, události.

Co o mně kdo chce vykládat za špínu a nesmysly je naprosto jedno. Ať si každý vykládá co chce, ale je to tak. Nic to na tom nemůže změnit.

 Já čerpám prostě z faktů o které se opírám, proto i spoustu věcí dokládám přímo screeny a k tomu přidávám svůj názor. Já nemám moc prostoru si něco upravovat a účelově vykládat. Je to neformální záznam událostí. To, že to někteří neumí pochopit a ani nechtějí pochopit je čistě jejich problém.

Znamená to, že já nazývám věci pravými jmény a používám selský rozum.

 Prostor a rozsah účelově manipulovat a lhát u těch, co nemusí nic popisovat, dokládat je v podstatě neomezený, toho někteří samozřejmě velice zneužívají zejména, pokud jde o lidi z Fajn pokecu. Já napravím některé nepravdy a bludy, které pronesli lidé z Fajn pokecu.


Vyjádření typu:


Pretty "o mém" žití jenom chatem - to je nesmysl, nevím, jak na to přišla a z čeho čerpá, nic o mně neví, já se ani o svém životě moc nesvěřuju. To, že o něčem korektně referuju neznamená, že žiju jen chatem. To si zřejmě uživatelka jen něco vymyslela a vycucala z prstu. Já jenom chatem nežiju, to se ani snad pořádně nedá žít jen chatem, protože život je více než jen virtuál. Je to absolutní idiotský blud.

Freya o tom, že se mi pokoušela něco vysvětlit ohledně fatal - není to pravda, Freya se se mnou nikdy pořádně nebavila o fatal, když jsem jí něco já říkal, nikdy mi nenaslouchala a nepřipouštěla můj názor a argumenty, vždycky si mluvila jen svou. Já nic vysvětlovat ani nepotřebuju, protože vše zásadní už znám.

Freya o tom, že já něco překrucuju - to je lež, to že něco popíšu nějakou událost, to že popíšu průběh událostí, to že zmíním nějaká fakta, to že vyložím možné varianty průběhu událostí, to že přiložím svůj názor, to že o tom vytvořím záznam na tom není nic, co by se dalo překrucovat a co bych překrucoval, já nic nepřekrucuju, já pojednávám o věcech korektně.

Freya o tom, že já jsem z něčeho splácal další důkaz v souvislosti s tím, co pronesl darkhedgehog o fatal jako o kandidátce na SS - to není vůbec žádná pravda, Freya má buďto potíže s vnímáním reality a nebo si něco flagrantně vymýšlí a flagrantně lže, nic takového jsem netvrdil v té době, co toto Freya pronesla jsem se já vůbec ani nijak nevyjadřoval a až potom jsem se vyjádřil k této události do komentáře k tomuto článku a v úplně jiném znění. Zde je důkaz o tom, že to tak není.

Panther o tom, že mi zkoušel něco vysvětlit - není to pravda, Panther mě hlavně jen napadal a urážel do toho pak možná vložil nějaký svůj názor, ale o nějakém vysvětlení se rozhodně nedá mluvit.

Panther o tom, že něčemu věřím - já můžu věřit čemu chci, ale o to tolik nejde, protože jde hlavně o fakta, který jsou daný a od těch se všechno odvíjí.

Panther "o mojí" zaslepenosti – to je blbost, já jsem v tomto případě ocenil alespoň to, že někdo má nějaký solidnější názor na mě avšak mylný, já nemám proč být zaslepený, já mám oči otevřené. Já jsem byl tím terčem a musel jsem snášet všechno to špatné, tu špinavou antikampaň, to atakování, to lynčování, mojí popravu, to špatné co se na mě valilo ze stran Fajn pokecu. Já sám jsem nikomu nic nedělal ani nějak nevracel. Nemstil jsem se. Pokud je tu někdo zaslepený a hlavně zaslepený záští a nenávistí vůči mně, pak to jsou lidé z Fajn pokecu a především Freya.

fatal_error o tom, že to vypadá podle toho, jak jsem hloupý - ne, to je blábol, ono to vypadá podle toho, jaká jsou fakta a jaká je skutečnost. Fakta jsou: fatal se o SS přihlásila, jednalo se o tom, Freya prohlásila, že je potřeba odstranit Upírku, aby se fatal dostala k funkci SS, vypjatá debata Upírky s Freyou, důrazné varování Upírky, že se bude bránit, navazuje to na sebe je to logika a souvislosti. Žádná moje hloupost. Je to odraz průběhu událostí.

Společné urážení a nálepkování mojí osoby lidmi z Fajn pokecu jako Freya, fatal_error, co je za problém na tom, že mám svůj blog a že o věcech mluvím korektně? Je snad problém v tom, že o věcech pojednávám korektně a regulérně? Já si myslím, že právě v tom je ten problém.



 Mluví se o tom, že je fatal_error kandidátkou na SS, to znamená, že se sami přihlašují k tomu, že by z fatal_error nejradši chtěli udělat stálého správce. Kdo ví, jak je to myšleno a s jakou vážností.Vypadá to spíše na nějaký buranský nepovedený žert. Ono něco může být sranda, vtip než se to přehoupne do reality.  Mně zajímají především fakta a činy a na to já si počkám. :) To je mé vyjádření, které jsem už použil v mém komentáři k tomuto tématu. JE TO PROSTĚ DO JISTÉ MÍRY NEČITELNÉ JEDNÁNÍ LIDÍ Z FAJN POKECU Z TOHO HLEDISKA, ZDA-LI MÁ K PUČI OPRAVDU DOJÍT.

Co je však jasné je to, že prohlašovat takové závažné výroky ať už výrok o kandidátce na SS fatal nebo výrok o odstranění Upírky Kate13 z pozice stálé správkyně, není vůbec racionální, vhodný ani vtipný, to se prostě nedělá. O vážných věcech se nežertuje. O vážných věcech se má mluvit vážně, ne nějak jinak. O vážných věcech se nevtipkuje. To je jako kdyby prezident Ameriky žertoval o tom, že zahájí válku s Ruskem, to by mělo nedozírné následky. Prostě akce vzbuzuje reakce. Já bych si přál, aby si to lidé z Fajn pokecu uvědomili, pakliže jsou toho vůbec schopní a dovoluje jim to jejich inteligence a ego.

 To, že jim to lidem z FP přijde normální takto něco závažného nezodpovědně buransky prohlašovat, neznamená, že je to skutečně normální a že je to v pořádku. Ono to není jen o tom, že někdo něco řekne. V tomto případě lze spatřit mnohem více, protože v jejich vztazích je viditelný problém, protože to že mezi sebou absolvovali takovouto vypjatou a vyostřenou debatu, to že je Upírka Kate přišla varovat, prostě svědčí o tom, že jsou rozštěpení, že nedrží moc při sobě jako tým a nemají k sobě úplnou důvěru. Nasvědčuje to tomu, že jejich vztahy nejsou kdo ví jak dobré. To samozřejmě nahrává možnému scénáři puče na Upírku.



Z toho, co se děje není úplně jasné a rozpoznatelné, jestli se opravdu k něčemu schyluje ve smyslu puče na Upírku a dosazení fatal do funkce SS, proto tuto záležitost ponechávám i nadále s otazníkem, protože to samozřejmě bude záviset na dalším vývoji událostí.



Firer Wall

Komentáře

  1. https://imgur.com/a/xZPyUgW hele, takhle nějak aktuálně reagujou lidi ve FP na tento článek. A hele, všimněte si tam i reakce Jihuláka, on neví kdo je 613happy! A to je přesně ono, ten člověk neví vůbec nic, ten člověk nemá žádný přehled o chatu a o lidech. Na tak malém chatu, kde je pět a půl lidí, a on neví. A tak týhle špíně dává SS ve dvou místnostech, když si lidi stěžují na její praktiky a chování, tak je cenzoruje a nedovolí svobodnou diskuzi a svobodné vyjádření. Může se pak někdo divit, že na tom chatu už je opravdu jen odpad? Jak rád dodává můj kolega Azazel "čest světlým výjimkám".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě dodám, a může se někdo divit, že se vyrojilo takových blogů a blogerů, kteří chtějí ukazovat pravý stav věcí? Nemůže! Jen houšť, pravdivé uvádění skutečností a svobodě názorové stokrát sláva.

      Vymazat
    2. Já se k tomu též vyjádřím a dodám takový možná trochu příběhový komentář. To, že jsme my blogeři mnohdy častováni nadavkami a urážkami, a to nejen od lidí z FP, tomu tak holt je, ale zde je to o FP, tak se toho budu držet. Freya a Panther jsou takovými nejvýraznějšími urážeči. A zatímco nás, a tady v tom článku a následném skrýnu postovaném kolegou Bulvou, je urážen autor tohoto blogu Firer, je urážen Pantherem a Freya mu svojí hláškou "idiot nepochopí, že je idiot" přitakává.
      A zatím co Firer a my další blogeři jsme napadáni a uráženi, tak se podívejme s kým se tito dva přátelí.

      Nejdřív se podíváme jak se k sobě tetelí Panther s WhiteWolfem
      http://jyxo.info/uploads/10/10264d3d0a209e409d30ce72d3d7bf1b725a604f.png

      To, že Freya vedla s WhiteWolfem v Pokecu velmi přátelské hovory, to víme, zde dokonce tomuto uživateli svěřila dočasného správce
      http://jyxo.info/uploads/D2/d2a3887d4320b97d92343c81772b5b6aa51c277f.png

      A podívejme se tedy, s kým se to vlastně tito dva Freya a Panther přátelí (nebo možná už spíše přátelili). A trochu se divím, že tento skrýn nikde nebyl veřejně publikován. Já to tutlat nebudu, skrýn mi byl zaslán s tím, že ho Hela77 veřejně postovala v místnosti 30 a více. Takže se podívejme, zatímco Firer a ostatní blogeři jsou uráženi, s kým se to tedy Freya s Pantherem tak moc přátelili.
      http://jyxo.info/uploads/7C/7c86573c6783ba36c36805e17c908d01dbaa9ab9.png

      Co dodat? Snad jen, že.. ovšemže.

      Vymazat
    3. https://imgur.com/a/OnxKoa0 jeden úplně čerstvej. Kdyby někdo nepoznal, tak Medvěd Brundibár je Panther.

      Vymazat
    4. Na tom je vidět, co jsou zač a co mají za program, jejich program je vést antikampaň: útočit, napadat, špinit, likvidivat, pomlouvat a tak dále. Pokud pro ně jsem jen idiot, pak nevím, proč mají potřebu mě pořád řešit? Zabývat se idiotem, to je ještě více idiotské. :D:D

      Ono by se dalo spáchat článek o všelijakém svinstvu, špíně a bordelu, co se objeví. Jde o to zvážit, kdy to má cenu a kdy to cenu nemá.

      Případ WhiteWolfa, to není nic pěkného a co by se dalo vystavovat, navíc to admin vyřešil snad.

      Já jsem o tomto "uživateli" leč spíše asociálovi, který se absolutně neumí chovat, protože se chová jako naprosto hovadský, nemyslící dobytek, který totálně postrádá jakékoliv mravní a morální hodnoty, základy slušného chování a který se ještě k tomu takto hrubě, vulgárně a odporně chová k ženám, to je úplná ubohost, to je naprosté dno. O něm jsem už nějaký věrohodně vypovídající článek měl.

      WhiteWolf má úzké vazby na místnost Fajn pokec a je tam s nimi v přátelském kruhu. Je to jejich špatná humusácká vizitka je to špatná humusácká vizitka lidí z Fajn pokecu. Je to odpad, který k odpadu sedá i to mluví za vše.

      Vymazat
  2. Ne, vůbec se nemluví, ale vůbec, o Fatalíně v souvislosti s SS. Asi zase sranda, vtip :-D https://imgur.com/a/ihD5rbG

    OdpovědětVymazat
  3. No je vidět, že se o tom mluví. Sami se přihlašují k tomu, že fatal je adept na SS. Kdo ví, jak je to myšleno. Vypadá to spíše na nějaký buranský nepovedený žert. Ono něco může být sranda a pak se to může přehoupnout do reality. Mně zajímají především fakta a činy. Na to já si počkám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jisto jistě. Jsem i dodal, že sranda, vtip. Na druhou stranu, ono se v tom těžko dá vyznat, a je to velmi jednoduchý, když někdo něco veřejně napíše, pak říct "to byl jen vtip". Vzpomínám si, jak Azazel zveřejnil komunikaci Upírky s Anathemou. Nejenom já si myslím, že to co tam psala Upírka, tak to bylo upřímný. Hele, ale chápu, že když se to profláklo, že si prostě musela vybrat. A tak to zakamuflovala, že jako Anathemu zkoušlela. Nikdo z lidí, se kterejma jsem v kontaktu, tomu ale nevěří, že to byla jen zkouška. I v samotným Fajnu to tenkrát vyvolalo velkou paniku. A to, že samotná zakladatelka místnosti nemá ve Fajnu na růžích ustláno, to je taky fakt. A že Freya říkala, že jí tu místnost klidně pustí a udělají si jinou, to je taky holej fakt. Na to existujou důkazy. Takže?

      Vymazat
    2. Já už jsem tenkrát psal, že by to bylo nejférovější řešení, kdyby si Freya a spol. založili svojí roomku. Takhle to působí, jakoby tam byla Upírka trpěná, že nejsou takové, s prominutím, svině, že ji neodstřihnou, že.. ovšemže

      Vymazat
    3. Já si to moc nemyslím s tou Upírkou a Lichem je to o tom, kdo čemu chce věřit, protože to jak se taková vážná věc tak volně a otevřeně řešila, bylo to až moc na očích, to bylo docela podezřelé, neopatrné až hloupé takto otevřeně se o tom bavit ještě zrovna s Lichem i když se to odehrávalo na jiném chatu. To mi na tom nesedí a nesedělo hned na první dojem. To mi přišlo až moc hloupé a neopatrné na Upírku. Já si nemyslím, že by se takto neopatrně zachovala, ale i pokud by ano je vidět, že ví, jak z toho vybruslit a to znamená co, to znamená a vychází mi z toho, že není hloupá a i to pro mě znamená, že by něco takového neopatrného a hloupého jako se otevřeně o něčem takovém vážném bavit zrovna s Lichem neudělala. :D Já samozřejmě můžu říct, že jí už trochu znám za tu dobu. Ačkoliv jistota to není. Já jsem ovšem tolerantní ke všem názorům a proto beru, že se to dá vnímat a vykládat různě. Neví se prostě, jak to je. :) Já i když jsem k tomu skeptický, tak bych se ale stejně přikláněl k tomu, že to byla zkouška, respektive bouda. :D

      Vymazat
    4. Na to je, bohužel, Upírka málo inteligentní a málo vynalézavá. A málo, jak by řekl Aza "Šelma". Takže když se to provalilo, měla dvě možnosti, a vybrala si pro sebe tu příznivější, protože jít do otevřenýho konfliktu s Freyou se ji nechtělo. Ale to ji nikdo přeci nezazlívá, rozhodla se pro sebe asi správně. A co vím, tak to co bylo zveřejněný, to nebyl jediný takový rozhovor s Anathemou, to že se Upírce některý věci ve Fajnu nelíbí, o tom jsem já měl informace už z dřívější doby.

      Vymazat
    5. Ono se úplně nedá jasně určit, jak to ve skutečnosti je. To je hlavně mezi Upírkou a Lichem a do toho já až tolik nevidím a nechci se do toho montovat, navíc už je to přece jenom starší událost. Já mám vlastní názor a vidím to prostě trochu jinak. Já si myslím, že je Upírce dost křivděno a je velice podceňovaná, co se týká inteligence a nějaké bojovnosti.

      Podle mého názoru ona je inteligentní a rázná. Já si ani nemyslím, že chtěla vysloveně nějakou konfrontaci, či snad se utkat s Freyou od čehož by upustila jen proto, protože by se bála, že by na to neměla. Já si myslím, že ona ani nechtěla nic takového udělat, protože to nebyl její záměr, přání neboť k tomu nebyl rozumný důvod, proč se pouštět do boje a tím proti sobě poštvat Freyu potažmo další lidi a tím vyvolat celkovou vražednou atmosféru. Je zřejmé, že tk by ničemu moc nepomohlo a nepřispělo.

      Ona (Upírka) se určitě ničeho nebojí a není žádný strašpytel, ona měla na většinu věcí svůj vlastní názor, který se nebála říct i když věděla, že se nemusí setkat s oblibou, názor na admina chatu JiHa, názor na Azazela, názor na fatal, který se nesetkal s oblibou u příznivců fatal jako u Freyi, Panthera, protože lidé jako Freya, fatal, Panther nejsou toleratní k názorům druhým a mají jen svůj názor. Ona jen není a nebyla vždy tolik aktivní a nebyla tolik vidět, protože se až v takové míře nezapojovala do dění na chat.cz, ono je to jednak tím, že se nechtěla zapojovat a druhak určitě tím, že je více vytížená.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Chatujme.cz - jaké je chatujme, tady je to ještě v pořádku, doporučení

chat.cz - co je opravdu chat.cz? PSEUDO - CHAT - šaškárna, nekompetentnost, nesvoboda, rozpad chat.cz - zakončení, závěr, NEDOPORUČUJU!